ASIAN DELIGHT

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 3095 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Asian Delight. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 19:33 eten was lekker ,ruime porties en eten was goed warm.
20 jun 2026 om 19:32 je krijgt erg veel en is allemaal lekker.
19 jun 2026 om 22:33 Lekker vers, goed verpakt en goede porties!
19 jun 2026 om 21:12 Was lekker en wat ik belangrijk vindt goed warm als het geleverd wordt
16 jun 2026 om 21:14 Goed van smaak en vlotte bezorging.
14 jun 2026 om 20:46 heerlijk en mooi op tijd.
14 jun 2026 om 20:28 alles prima in orde
13 jun 2026 om 21:18 Snel bezorgd goede kwaliteit
11 jun 2026 om 22:41 Het was heerlijk.
7 jun 2026 om 19:50 prima zowel het eten als de verpakking en bezorging
5 jun 2026 om 19:39 Sushi zat meer rijst dan vulling. Kroepoek leek wel een halve portie en bij de banaan in deeg en min loempia’s zat geen sausje. Bezorging was prima.
4 jun 2026 om 21:58 Snelle bezorging, het smaakte heerlijk en het eten was bij bezorging nog goed op temperatuur.