Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Asian Delight. Meer weten? Ontdek meer
Dikkie
21 jun 2026 om 19:33
eten was lekker ,ruime porties en eten was goed warm.
Marianne
20 jun 2026 om 19:32
je krijgt erg veel en is allemaal lekker.
Laura
19 jun 2026 om 22:33
Lekker vers, goed verpakt en goede porties!
H
19 jun 2026 om 21:12
Was lekker en wat ik belangrijk vindt goed warm als het geleverd wordt
Jos
16 jun 2026 om 21:14
Goed van smaak en vlotte bezorging.
Rien
14 jun 2026 om 20:46
heerlijk en mooi op tijd.
JGM
14 jun 2026 om 20:28
alles prima in orde
Marco
13 jun 2026 om 21:18
Snel bezorgd goede kwaliteit
Linda
11 jun 2026 om 22:41
Het was heerlijk.
Gerrie
7 jun 2026 om 19:50
prima zowel het eten als de verpakking en bezorging
Hannie
5 jun 2026 om 19:39
Sushi zat meer rijst dan vulling. Kroepoek leek wel een halve portie en bij de banaan in deeg en min loempia’s zat geen sausje. Bezorging was prima.
Ellis
4 jun 2026 om 21:58
Snelle bezorging, het smaakte heerlijk en het eten was bij bezorging nog goed op temperatuur.